Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.creatorΜπαρπάκη, Ειρήνη Γ.el
dc.date.accessioned2017-01-31T12:54:46Z
dc.date.available2017-01-31T12:54:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14573
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45894
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4843
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕλληνική γλώσσα, Νέα -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΑγγλική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.titleΦωνολογική ενημερότητα στην ελληνική ως πρώτη γλώσσα και στην αγγλική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (Ε.Μ.Δ.)el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.committeeMemberΒλάχος, Φίλιπποςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International