Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίλειοςel
dc.creatorΣκότρα, Έλληel
dc.date.accessioned2017-01-31T12:54:46Z
dc.date.available2017-01-31T12:54:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14864
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45892
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3192
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση και κοινωνίαel
dc.titleΗ κοινωνική διάσταση της αναπηρίας στις αντιλήψεις των παιδιών χωρίς αναπηρίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International