Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΓερομιχαλού, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2017-01-31T12:54:46Z
dc.date.available2017-01-31T12:54:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15152
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45889
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4917
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί ειδικής εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΜάθηση, δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαταραχές συμπεριφοράς στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Συμπεριφοράel
dc.titleΟι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής για τα προβλήματα συμπεριφοράς μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International