Show simple item record

dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΓερομιχαλού, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2017-01-31T12:54:46Z
dc.date.available2017-01-31T12:54:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15152
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45889
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4917
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί ειδικής εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΜάθηση, δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαταραχές συμπεριφοράς στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Συμπεριφοράel
dc.titleΟι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής για τα προβλήματα συμπεριφοράς μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International