Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑθανασούλα-Ρέππα, Αναστασίαel
dc.creatorΜπατσούλα, Όλγαel
dc.date.accessioned2016-12-27T11:27:22Z
dc.date.available2016-12-27T11:27:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14713
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45845
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6162
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαχείριση συγκρούσεωνel
dc.subject.otherΕπικοινωνιακή πολιτικήel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική --Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΟ ρόλος των προϊσταμένων νηπιαγωγείου στη διαχείριση συγκρούσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International