Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΑθανασούλα-Ρέππα, Αναστασίαel
dc.creatorΜπατσούλα, Όλγαel
dc.date.accessioned2016-12-27T11:27:22Z
dc.date.available2016-12-27T11:27:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14713
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45845
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6162
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαχείριση συγκρούσεωνel
dc.subject.otherΕπικοινωνιακή πολιτικήel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική --Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΟ ρόλος των προϊσταμένων νηπιαγωγείου στη διαχείριση συγκρούσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International