Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΑθανασούλα-Ρέππα, Αναστασίαel
dc.creatorΜπατσούλα, Όλγαel
dc.date.accessioned2016-12-27T11:27:22Z
dc.date.available2016-12-27T11:27:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14713
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45845
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6162
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαχείριση συγκρούσεωνel
dc.subject.otherΕπικοινωνιακή πολιτικήel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική --Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΟ ρόλος των προϊσταμένων νηπιαγωγείου στη διαχείριση συγκρούσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail
Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International