Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑσημόπουλος, Στέφανοςel
dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΜακρής, Νικόλαος Απ.el
dc.date.accessioned2016-12-16T12:38:33Z
dc.date.available2016-12-16T12:38:33Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14565
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45787
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6127
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΓονείς -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΓονείς -- Επιμόρφωση -- Προγράμματαel
dc.subject.otherΓονείς -- Συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση ενηλίκων -- Εκπαιδευτικές τεχνικέςel
dc.titleΟ σχεδιασμός και οι επιδράσεις ενός μαθησιακού περιβάλλοντος φυσικών επιστημών σε γονείς μαθητών δημοτικού σχολείουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International