Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΠράντζιου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2016-12-16T12:38:31Z
dc.date.available2016-12-16T12:38:31Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14577
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45782
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3079
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕπιχειρηματολογίαel
dc.subject.otherΛογική -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.titleΔιαφοροποίηση της διδασκαλίας και παραγωγή γραπτού λόγου επιχειρηματολογίας στη σχολική ηλικίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.committeeMemberΣτρογγυλός, Βασίλειοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International