Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΣτατήρη, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2016-12-16T12:38:31Z
dc.date.available2016-12-16T12:38:31Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14525
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45781
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4817
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚοινωνικές δεξιότητες στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά, μελέτη τωνel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΔιαπροσωπικές σχέσεις στα παιδιάel
dc.titleΟι κοινωνικές δεξιότητες, η κοινωνική θέση και το αίσθημα του ανήκειν των μαθητών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό δημοτικό σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.committeeMemberΒλάχου, Αναστασίαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International