Show simple item record

dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΒασιλειάδης, Ηλίαςel
dc.date.accessioned2016-12-16T12:38:31Z
dc.date.available2016-12-16T12:38:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15169
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45779
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4853
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθητές -- Στάσεις -- Έρευναel
dc.subject.otherΠαιδιά, Μελέτη τωνel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΔιαπροσωπικές σχέσεις στα παιδιάel
dc.titleΟι στάσεις των μαθητών τυπικής ανάπτυξης απέναντι στους συνομηλίκους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και οι παράγοντες που τις διαμορφώνουνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΑνδρέου, Ελένηel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International