Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.advisorΔημητροπούλου, Παναγιώταel
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΚρίτσα, Βικτώρια Γ.el
dc.date.accessioned2016-12-12T10:30:18Z
dc.date.available2016-12-12T10:30:18Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15668
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45747
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5918
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚίνητρα στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜάθηση -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.titleΟ ρόλος των κινήτρων και των επιτελικών λειτουργιών στην παραγωγή γραπτού λόγου σε μαθητές δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International