Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚλεφτάρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΣινάκου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:47Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14217
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45732
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3182
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑνάπτυξη παιδιούel
dc.subject.otherΣυναισθήματα στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΨυχοπαιδαγωγικήel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Έρευναel
dc.titleΗ επίδραση ενός προγράμματος κοινωνικο-συναισθηματικής αγωγής μέσω παιχνιδιού με σκύλο στα προβλήματα μέσα στην τάξη παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International