Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚλεφτάρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΣινάκου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:47Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14217
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45732
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3182
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑνάπτυξη παιδιούel
dc.subject.otherΣυναισθήματα στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΨυχοπαιδαγωγικήel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Έρευναel
dc.titleΗ επίδραση ενός προγράμματος κοινωνικο-συναισθηματικής αγωγής μέσω παιχνιδιού με σκύλο στα προβλήματα μέσα στην τάξη παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International