Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΚαραγιάννη, Αλεξάνδρα-Στυλιανήel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:47Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14616
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45729
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6176
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί, Αξιολόγησή τωνel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΥπερεθνικοί οργανισμοί και επαγγελματισμός εκπαιδευτικών: μια συγκριτική θεώρηση μεταξύ εκπαιδευτικού λόγου και πρακτικήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International