Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΣδρόλιας, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:45Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:45Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14608
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45725
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5880
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολικοί σύμβουλοιel
dc.subject.otherΣχολική εποπτείαel
dc.subject.otherΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και Οργάνωσηel
dc.titleΟ σχολικός σύμβουλος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: προκλήσεις και προοπτικές του θεσμικού του ρόλουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International