Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΙορδανίδης, Γεώργιος Δ.el
dc.creatorΣταυριανουδάκη, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:45Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:45Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45722
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6192
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΣχολική διοίκηση και οργάνωσηel
dc.titleΠτυχές σχολικής αυτονομίας και αποτελεσματικότηταςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International