Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΝάκου, Ειρήνηel
dc.creatorΚουσερή, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:41Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13809
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45710
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.969
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙστορία -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΜουσεία -- Εκπαιδευτικές απόψειςel
dc.titleΙστορική εκπαίδευση στο σχολείο και το μουσείο : έκφραση ιστορικής σκέψης μαθητών 13 και 16 ετών σε μουσειακό και σχολικό περιβάλλονel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International