Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΒλάχος, Φίλιπποςel
dc.creatorΧαχοπούλου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:40Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:40Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other15159
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45707
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4891
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΗλεκτρικά κυκλώματαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιδασκαλία εννοιών των φυσικών επιστημών και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες: διδάσκοντας ηλεκτρικά κυκλώματα σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - μελέτη μιας περίπτωσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International