Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΒλάχος, Φίλιπποςel
dc.creatorΧαχοπούλου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:40Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:40Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other15159
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45707
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4891
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΗλεκτρικά κυκλώματαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιδασκαλία εννοιών των φυσικών επιστημών και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες: διδάσκοντας ηλεκτρικά κυκλώματα σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - μελέτη μιας περίπτωσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International