Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛουμάκου, Μαρίαel
dc.creatorΛιάκου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2016-12-01T08:11:48Z
dc.date.available2016-12-01T08:11:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14717
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45696
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6159
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδαel
dc.titleΠροσωπικότητα και επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International