Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑθανασούλα-Ρέππα, Αναστασίαel
dc.creatorΚαλτσονούδη, Καλλιόπηel
dc.date.accessioned2016-12-01T08:11:47Z
dc.date.available2016-12-01T08:11:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14715
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45690
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5878
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσία -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντές -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί, Αξιολόγηση των -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Αξιολόγηση -- Ελλάδαel
dc.titleΠεποιθήσεις αυτοεπάρκειας διευθυντών σχολικών μονάδων ως προς την αξιολόγηση της απόδοσης των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International