Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΖώνιου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2016-12-01T08:11:46Z
dc.date.available2016-12-01T08:11:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14873
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45687
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.945
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση και κοινωνίαel
dc.subject.otherΘέατρο -- Φιλοσοφίαel
dc.subject.otherΘέατρο -- Πολιτικές απόψειςel
dc.titleΗ συμβολή του θεάτρου του καταπιεσμένου και άλλων δραματικών τεχνικών στην ανάπτυξη της διαπολιτισμικής ικανότητας των εκπαιδευτικώνel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚοντογιάννη, Άλκηστιςel
dc.contributor.committeeMemberΝικολάου, Γιώργοςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International