Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΓιαννακάκη, Μαρίνα-Στεφανίαel
dc.creatorΠαναγιώτου, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2016-12-01T08:11:46Z
dc.date.available2016-12-01T08:11:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14650
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45685
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6182
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Αυτοαξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Ρόλοςel
dc.titleΑνησύχιες εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην αυτοαξιολόγηση: ο ρόλος του διευθυντή και άλλων παραγόντωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International