Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΜποζίκα, Ευγενίαel
dc.date.accessioned2016-12-01T08:11:45Z
dc.date.available2016-12-01T08:11:45Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14656
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45681
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6179
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαχείριση συγκρούσεωνel
dc.subject.otherΕπικοινωνιακή πολιτικήel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΕπικοινωνιακό κλίμα και εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών και η σχέση τους με τις στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων στο σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International