Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαφέτσιος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΒασιλείου, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2016-12-01T08:11:44Z
dc.date.available2016-12-01T08:11:44Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14655
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45680
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6158
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΜαθητές -- Σχέσεις -- Δάσκαλοιel
dc.titleΟι τύποι δεσμού και το συναίσθημα των εκπαιδευτικών: η επίδρασή τους στο συναίσθημα και στην επίδοση των μαθητών τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International