Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΘεοδωροπούλου, Σταυρούλαel
dc.creatorΠροδρόμου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2016-11-28T09:36:20Z
dc.date.available2016-11-28T09:36:20Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other15142
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45660
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4852
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική συμβουλευτικήel
dc.subject.otherΣυμβουλευτική -- Πόροι υπολογιστικών δικτύωνel
dc.subject.otherΣυμβουλευτική -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΔιερεύνηση στάσεων εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για την συμβουλευτική και την τηλεσυμβουλευτική στην εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΒαβουγυιός, Διονύσιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International