dc.contributor.advisor | Βλάχος, Φίλιππος Μ. | el |
dc.creator | Ψωμά-Μακρή, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2016-11-28T09:36:19Z | |
dc.date.available | 2016-11-28T09:36:19Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 13050 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45658 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4799 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ | el |
dc.title | Η μαθηματική επάρκεια των μαθητών με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |