Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒλάχος, Φίλιππος Μ.el
dc.creatorΨωμά-Μακρή, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-11-28T09:36:19Z
dc.date.available2016-11-28T09:36:19Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13050
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45658
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4799
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *el
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΗ μαθηματική επάρκεια των μαθητών με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International