Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταλίκας, Αναστάσιοςel
dc.creatorΜιλής, Παναγιώτης Ν.el
dc.date.accessioned2016-11-07T08:21:54Z
dc.date.available2016-11-07T08:21:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14664
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45492
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4927
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣυναισθήματα -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠοιότητα ζωής -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Ψυχολογίαel
dc.titleΗ βίωση θετικών συναισθημάτων, το νόημα της ζωής και η ψυχική ανθεκτικότητα ως προστατευτικοί παράγοντες στην επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΛουμάκου, Μαρίαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International