Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΊσαρη, Φιλίαel
dc.creatorΜαλέτσικα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-11-07T08:21:54Z
dc.date.available2016-11-07T08:21:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45491
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4864
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑνοικτές τηλεφωνικές γραμμές (Συμβουλευτική)el
dc.subject.otherΤηλέφωνο -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΕνδοοικογενειακή βίαel
dc.subject.otherΘύματα οικογενειακής βίαςel
dc.titleΕνδοοικογενειακή βία :οι εμπειρίες και οι αντιλήψεις των επαγγελματιών που εργάζονται στις τηλεφωνικές γραμμές στήριξηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑθανασιάδου, Χριστίναel
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International