Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΊσαρη, Φιλίαel
dc.creatorΜαλέτσικα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-11-07T08:21:54Z
dc.date.available2016-11-07T08:21:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45491
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4864
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑνοικτές τηλεφωνικές γραμμές (Συμβουλευτική)el
dc.subject.otherΤηλέφωνο -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΕνδοοικογενειακή βίαel
dc.subject.otherΘύματα οικογενειακής βίαςel
dc.titleΕνδοοικογενειακή βία :οι εμπειρίες και οι αντιλήψεις των επαγγελματιών που εργάζονται στις τηλεφωνικές γραμμές στήριξηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑθανασιάδου, Χριστίναel
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International