Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΔωνά, Τριανταφυλλιάel
dc.date.accessioned2016-10-25T11:26:26Z
dc.date.available2016-10-25T11:26:26Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14703
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45472
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4882
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της – Εκπαίδευσηel
dc.titleΗ πρόσβαση μαθητών με ειδικές ανάγκες στο γενικό αναλυτικό πρόγραμμα της προσχολικής εκπαίδευσης σε τάξεις συνδιδασκαλίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΒλάχου, Αναστασίαel
dc.contributor.committeeMemberΒλάχος, Φίλιπποςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International