Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΔωνά, Τριανταφυλλιάel
dc.date.accessioned2016-10-25T11:26:26Z
dc.date.available2016-10-25T11:26:26Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14703
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45472
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4882
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της – Εκπαίδευσηel
dc.titleΗ πρόσβαση μαθητών με ειδικές ανάγκες στο γενικό αναλυτικό πρόγραμμα της προσχολικής εκπαίδευσης σε τάξεις συνδιδασκαλίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΒλάχου, Αναστασίαel
dc.contributor.committeeMemberΒλάχος, Φίλιπποςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International