dc.contributor.advisor | Μιχαλοπούλου, Αικατερίνη | el |
dc.contributor.advisor | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |
dc.contributor.advisor | Τσουβαλά, Μαρία | el |
dc.creator | Δαφερέρα, Δέσποινα Π. | el |
dc.date.accessioned | 2016-10-21T06:46:29Z | |
dc.date.available | 2016-10-21T06:46:29Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 15249 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45405 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3223 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Προσχολική -- Αναλυτικά προγράμματα | el |
dc.subject.other | Συναισθηματική εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Συναισθήματα στα παιδιά | el |
dc.subject.other | Παιδιά -- Ανάπτυξη | el |
dc.title | Η διερεύνηση του ρόλου του αναλυτικού προγράμματος στη συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας: απόψεις νηπιαγωγών | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |