Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΤσουβαλά, Μαρίαel
dc.creatorΔαφερέρα, Δέσποινα Π.el
dc.date.accessioned2016-10-21T06:46:29Z
dc.date.available2016-10-21T06:46:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15249
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45405
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3223
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Αναλυτικά προγράμματαel
dc.subject.otherΣυναισθηματική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣυναισθήματα στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
dc.titleΗ διερεύνηση του ρόλου του αναλυτικού προγράμματος στη συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας: απόψεις νηπιαγωγώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International