Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΤσουβαλά, Μαρίαel
dc.creatorΔαφερέρα, Δέσποινα Π.el
dc.date.accessioned2016-10-21T06:46:29Z
dc.date.available2016-10-21T06:46:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15249
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45405
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3223
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Αναλυτικά προγράμματαel
dc.subject.otherΣυναισθηματική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣυναισθήματα στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
dc.titleΗ διερεύνηση του ρόλου του αναλυτικού προγράμματος στη συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας: απόψεις νηπιαγωγώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International