dc.contributor.advisor | Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος | el |
dc.creator | Παλιούρα, Μαριάννα | el |
dc.date.accessioned | 2016-10-04T09:09:18Z | |
dc.date.available | 2016-10-04T09:09:18Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | 14184 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45362 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4835 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευνα | el |
dc.title | Παράγοντες που επιδρούν στην αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας στην ειδική αγωγή :μια μελέτη περίπτωσης ειδικού σχολείου | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |