Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.creatorΚινόγλου, Καλλιρρόηel
dc.date.accessioned2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.available2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14183
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45361
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4931
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθητές -- Εκφοβισμόςel
dc.subject.otherΒία στα σχολεία -- Εκπαιδευτικοί -- Απόψειςel
dc.subject.otherΒία στα σχολεία -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθητές -- Συμπεριφορά -- Αντιμετώπισηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Έρευναel
dc.titleΑντιλήψεις εκπαιδευτικών για την εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης εκφοβισμού στην προσχολική ηλικίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International