Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΠαληόπουλος, Κωνσταντίνος Α.el
dc.date.accessioned2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.available2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other14192
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45358
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4925
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΝοητική καθυστέρησηel
dc.subject.otherΑποφάσεις, Λήψη τωνel
dc.subject.otherΚοινωνικές δεξιότητεςel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.titleΛήψη αποφάσεων και αυτοπροσδιορισμός :μια μελέτη σε μαθητές με νοητική καθυστέρησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International