Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΠαληόπουλος, Κωνσταντίνος Α.el
dc.date.accessioned2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.available2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other14192
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45358
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4925
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΝοητική καθυστέρησηel
dc.subject.otherΑποφάσεις, Λήψη τωνel
dc.subject.otherΚοινωνικές δεξιότητεςel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.titleΛήψη αποφάσεων και αυτοπροσδιορισμός :μια μελέτη σε μαθητές με νοητική καθυστέρησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International