Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΠαληόπουλος, Κωνσταντίνος Α.el
dc.date.accessioned2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.available2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other14192
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45358
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4925
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΝοητική καθυστέρησηel
dc.subject.otherΑποφάσεις, Λήψη τωνel
dc.subject.otherΚοινωνικές δεξιότητεςel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.titleΛήψη αποφάσεων και αυτοπροσδιορισμός :μια μελέτη σε μαθητές με νοητική καθυστέρησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International