dc.contributor.advisor | Στρογγυλός, Βασίλειος | el |
dc.creator | Τσιωμή, Ευαγγελία | el |
dc.date.accessioned | 2016-10-04T09:09:18Z | |
dc.date.available | 2016-10-04T09:09:18Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 14190 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45357 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4850 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Άτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Κοινωνικές απόψεις | el |
dc.subject.other | Ενσωμάτωση στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψεις | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Στάσεις | el |
dc.title | Απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |