Αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, ανησυχίες και προβληματισμοί εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Self-efficacy, concerns and preoccupations of preschool teachers about the inclusion of children with special educational needs in regular pre-school settings
dc.contributor.advisor | Αβραμίδης, Ηλίας | el |
dc.creator | Μουλακάκη, Στυλιανή | el |
dc.date.accessioned | 2016-10-04T09:09:17Z | |
dc.date.available | 2016-10-04T09:09:17Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 14188 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45356 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4858 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Άτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Κοινωνικές απόψεις | el |
dc.subject.other | Ενσωμάτωση στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψεις | el |
dc.title | Αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, ανησυχίες και προβληματισμοί εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.title | Self-efficacy, concerns and preoccupations of preschool teachers about the inclusion of children with special educational needs in regular pre-school settings | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |