Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚοτρώτσιου, Ευαγγελίαel
dc.creatorΤότσικας, Απόστολοςel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:04:47Z
dc.date.available2016-09-30T10:04:47Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45291
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4221
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΓΟΝΕΙΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣel
dc.titleΨυχολογικά χαρακτηριστικά γονέων με μαθητές σε σχολεία ειδικής αγωγήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International