Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠολύμερος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΚαϊμακούδη, Ελένηel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:04:44Z
dc.date.available2016-09-30T10:04:44Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10954
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45273
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.221
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΛΙΕΙΑ -- ΠΡΟΙΟΝΤΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΑΛΙΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΑνάλυση της αλυσίδας μάρκετινγκ των αλιευτικών προϊόντων στην Ελλάδα στα πλαίσια της Κοινής Αλιευτικής Πολιτικήςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International