Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΧρονοπούλου, Μαρία-Ιωάνναel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:04:21Z
dc.date.available2016-09-30T10:04:21Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10633
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45157
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΕκπαιδευτική παρέμβαση για τη διδασκαλία της θεωρίας του νου και της επίλυσης κοινωνικών προβλημάτων σε παιδιά με αυτισμό και υψηλή λειτουργικότητα / Σύνδρομο Aspergerel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail
Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International