Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.creatorΤαλιάνη, Ευστρατίαel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:03:58Z
dc.date.available2016-09-30T10:03:58Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other10190
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45038
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4935
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑel
dc.subject.otherΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣel
dc.subject.otherΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.titleΗ εφαρμογή ενός γνωστο-συμπεριφορικού προγράμματος σε μαθητή με συναισθηματικές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail
Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International