Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓείτονα, Μαρίαel
dc.creatorΜπραζιτίκου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:03:08Z
dc.date.available2016-09-30T10:03:08Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9381
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44794
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4122
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣel
dc.titleΔιερεύνηση της ικανοποίησης των χρηστών των υπηρεσιών υγείας από την παροχή πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας σε κέντρο υγείας αστικού τύπουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International