Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΤσιούμαρη, Νικολέταel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:54Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13684
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44720
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6141
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΙΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙel
dc.titleΝέο θεσμικό πλαίσιο αξιολόγησης εκπαιδευτικών και ο θεσμός του σχολικού συμβούλουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International